Hodnocení obchodu
VH
Veronika Hájková
Maximální spokojenost, jak s rychlostí dodání tak se zabalením 👍. Produkty jsou skvělé a fungují.
Rychle doručeno, krásné zabaleno a už používám a jdem spokojená
RK
René Křikava
Milé Poklizeno.cz, děkujeme za expresní dodání balíčku. Manželku potěšil i dárek a skvělá komunikace s Vaší zaměstnankyní Sabinou. Doporučujeme Vás i naší rodině na Slovensku.
B
Barbora
Opravdu rychle dodani, velice mila komunikace- dodatecne jsem chtela priobjednat zbozi- bezproblemu. Doporucuji vsem⭐️
A
Andrea
Vřele doporučuji ! 👍
MK
Magdalena Kozányová
KM
Kateřina Mazancová
Vše došlo v pořádku a velice rychle
VD
Václav Dolejšek
IZ
Iva Zhoufová
NV
Nikol Veihandová
Balík přišel včas a perfektně zabalený děkuji
JW
Jana Wernerová
Jsem velice spokojená
Rychlost
LP
Ludmila Postova
SL
Stanislava Lišková
VM
Věra Martiniaková
Spokojená
HP
Helena Přibilová
Po doručení zboží přišlo v rozmačkané krabičce, měl to být dárek. Obchodu jsem psal ohledně nějaké možnosti vyřešení. Obchod mi poslal to, že buď poslat zpět a vrácení peněz nebo nové zboží. Vzhledem k tomu, že by mi poskytnul štítek tak mi přišlo nelogické a neekologické posílat za 54,- zpět balík a posílat zpět něco co už neprodá tak jsem mu nabídnul 50% ať neprodělají. Takto prodělali, protože zboží se vrátilo zpět a předpokládám, že asi už prodané nebude :/ škoda, že se nedalo domluvit. Stále čekám na vrácení zboží. Obchod psal jak bude v pondělí 18. vyzvednuto na DEPU v Holubicích a zatím stále nic. Je úterý.
Dobrý den, pane Balcárku,
chtěl bych tuto situaci a vlastně první negativní recenzi za rok našeho fungování vysvětlit.
Zákazník si objednal 1 ks houbičky Scrub Mommy. Na stránkách máme napsané, že objednávky uskutečněné do 10:00 odesíláme tentýž den. Zákazník si objednávku udělal v pondělí v 10:03 (nám tvrdil, že to do 10:00 stihnul, ne nestihnul)
Již 10:04 nám pohotově psal email, kde najde sledovací číslo zásilky. Na to jsme mu odpověděli, že sledovací číslo mu předá dopravce a že i přes objednání po 10:00 jeho zásilku odešleme tentýž den. Dále nás vícekrát emailem kontaktoval ohledně jeho zásilky.
Zásilka byla připravena k vyzvednutí za 27 hodin od vytvoření objednávky, tedy ihned v úterý po obědě.
Dále nám zaslal fotografii, že je jeho obal houbičky rozbitý a potrhaný, navrhl, ať mu dáme 50% slevu a že to nebude řešit. I když to měl být údajně dárek a chtěl, aby měl obal houbičky obdarovaný v pořádku. Což naprosto chápeme!
Dále tady křivě uvádíte, že jste musel něco za 54 Kč zasílat, dopravu jsme hradili my.
Nebojte, nic jsme neprodělali, houbičku používáme.
Na další email od Vás jsem reagoval, že zboží převezmeme a předáme účetnímu oddělení pro vrácení platby. Netrvalo to ani 24 hodin od naší odpovědi, kdy jste stihl již napsat tuhle negativní recenzi.
Při objednávce, kde je pouze jedna houbička, se nám nikdy nestalo, že by přišla poškozená (minimálně o tom nevíme a 100% spokojených zákazníků také mluví za sebe.)
Každopádně nám to nedalo a dnes jsme vyzkoušeli, co vše krabička vydrží. Níže přikládám odkaz.. Obrázek si udělejte sami. https://vm.tiktok.com/ZGePCFt9p/
Když zasíláme jakýkoliv balíček, kde je více než jen jedna houbička, může se stát, že se při přepravě zboží poškodí. V tomto případě zákazníkům ihned vracíme peníze, nechceme nic zasílat nazpět a v případě, že zákazník chce, zasíláme nové zboží i s dárkem.
Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě. Jak již zde v hodnocení obchodu můžete vidět.. https://www.poklizeno.cz/hodnoceni-obchodu/
Ve zkratce řečeno - proběhlo standardní vrácení zboží a peněz. Ikdyž na tohle máme ze zákona 30 dní, trvalo nám to vyřešit 2 pracovní dny, proto nechápu Vaší recenzi. Ale kdo chce psat bít, vždy si najde hůl.
Peníze jsme Vám již vrátili zpět, přejeme krásný den. :-)
BG
Blanka Grossová
Rychle dodání, zabaleno s péčí, dáreček a sleva na další nákup potěší, rozhodně doporučuji.